<خودروسازان آمریکایی، آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی در راه ایران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1395
نویسنده : کامران وزیری

وی در ادامه گفت: همه کشورهای صاحب صنعت خودرو و در این میان اروپایی ها که عمدتا در طراحی محصولات جدید و به روز با تکنولوژی پیشرفته خود خیلی موفق عمل کردند و در گذشته هم با ایران همکاری داشتند  اکنون هم می توانند مشارکت خود را با شرکت های ایرانی توسعه دهند. 

قربانی افزود: ما هیچ گونه محدودیتی برای دعوت از کشورها نداریم و از تمام کشورهای صاحب صنعت خودرو در دنیا مثل آمریکا، ژاپن، کره، کشورهای اروپایی مثل ایتالیا، سوئد، آلمان، فرانسه و حتی چین دعوت به عمل خواهیم آورد. البته در این مدت حضور چینی ها در ایران استقبال خوبی از این محصولات نشده اما در همایش حضور خواهند داشت. 

دبیر برگزاری همایش صنعت خودرو با اشاره به ارسال به زودی دعوتنامه ها به کشورهای دعوت شده گفت: جزئیات این همایش از طریق رسانه ها اعلام همگانی شده و این نشست در 30 نوامبر در ایران برگزار می شود و با توجه به  استثنائی و تشنه بودن بازار ایران برای محصولات جدید آمادگی خود را برای همکاری و کسب دانش و تکنولوژی روز دنیا اعلام می دارد. و از همه مهمتر وجود پایگاه های ساخت و تولید صنعت قطعه در ایران است که این خود بزرگترین دلیل موفقیت هر شرکت خودروسازی برای سرمایه گذاری در ایران می باشد.

دبیر انجمن قطعه سازان  با اشاره به پتانسیل فراوان در حوزه تولید خودرو و تولید قطعات خودرو گفت: به طور طبیعی شرکت هایی در دنیا وجود دارد که به دنبال توسعه بازار فروش محصولات خود هستند که بستر لازم برای همکاری و انتقال دانش در ایران فراهم است. 

مضاف بر اینکه کشورهای همسایه خواستار خرید خودرو از ایران می باشند اگر بتوانیم خودرویی با استانداردها و تکنولوژی روز دنیا عرضه کنیم خودروسازان ما بازار منطقه را به اختیار می گیرند و این باعث وسعت بازار خودرو ایران می شود و لازم به ذکر است مسئولین اقتصادی ما به ویژه وزیر صنعت معدن، تجارت پشتیبان این مسئله است و معتقدند که ما باید از دانش و تکنولوژی روز در تولید خودرو استفاده کنیم. به همین دلیل دولت از سرمایه گذاران خارجی حمایت خواهد کرد. 

قربانی با تأکید بر بین المللی و فراگیر بودن این همایش افزود:‌ این نشست بزرگ توسط 3 انجمن خودروسازان قطعه سازان و خدمات پس از فروش برگزار می شود و محدودیتی برای مشارکت با کشورهای خارجی وجود ندارد. 

وی ادامه داد: شرکت هایی در این همایش موفق ترند که در برنامه خود تولید قطعه در ایران را داشته باشند به عبارتی دیگر ما از شرکت هایی که می خواهند از ظرفیت بازار داخلی ایران با سرمایه گذاری در این کشور استفاده کنند استقبال خواهیم کرد.

دبیر انجمن قطعه سازان از استقبال شرکت ها گفت و خاطر نشان کرد: تا این لحظه که این همایش فقط در حد اطلاع رسانی رسانه ای صورت گرفته شرکت های خارجی زیادی برای حضور در این نشست بزرگ که بعد از انقلاب بی سابقه بوده ابراز تمایل کردند. 

وی در پاسخ به این سوال که سرنوشت رنو و پژو چطور می شود گفت: رنو شانس زیادی برای حضور در کشور ما  به واسطه پایگاه تولید  خود در ایران دارد اما پژو باید خود را مجهز کند تا از این قافله عقب نماند زیرا از موقعیت های گذشته خود استفاده لازم را  نبرده اما امیدواریم این همایش فرصت خوبی برای مشارکت شرکت های با سابقه در ایران باشد. 

وی در پایان هدف از برگزاری این مراسم بزرگ را انتقال تکنولوژی، مشارکت و سرمایه گذاری عنوان کرد که از این طریق اشتغال زایی، و فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی مربوط به خودرو را در برداشته باشد در واقع بازار کشور را در یک همکاری مشترک و 2 سویه با حاکمیت تفکر برنده – برنده در اختیار شرکت های علاقه مند خواهیم گذاشت. 


دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68

:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: بازار خودرو , کاهش قیمت خودرو ,



مطالب مرتبط با این پست
.
ده نمکی: رهبری پرسیدند پول کتاب‌ها را از کجا می‌آورید گفتم: کلاهبرداری!
علما چگونه ازدواج می‌کردند/ ماجرای جالب ۴ ازدواج تاریخی
«لشکر خوبان» روایت خوب و نگارش بسیار ممتازى دارد
عجایب سوره توحید
ادای احترام نظامی روحانی + عکس
تقدیر سرلشگر فیروزآبادی از رئیس سازمان صداوسیما
دلالان تحريم چه كساني هستند؟
تاکید آملی‌لاریجانی بر برخورد با مظاهر بدحجابی به صورت ریشه‌ای
عکس / یک صرافی در کابل
بزرگان طبرستان (مازندران)
حدیث عشق مادر...
پاسخ نویسنده ایرانی به اظهارات ماهاتیر محمد: من یک شیعه هستم
کسري1000 ميلياردتوماني يارانه‌ نقدی مهرماه/ امکان قطع یارانه‌ها وجود دارد
رجوی آدم سیاسی‌کار فرصت‌طلبی بود/ انشعاب سازمان مجاهدین، آیت‌الله طالقانی را متاثر کرد
شهید رجایی چگونه بر انتخابات آمریکا اثر گذاشت؟
خودروسازان آمریکایی، آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی در راه ایران
دقت کردید!؟
حذف یارانه ۳ دهک در کمیسیون برنامه تصویب شد/اصلاحیه بودجه ،سه‌شنبه در مجلس
اگر هاشمی پدر یک شهید بود، نمی‌گفت مرگ بر آمریکا را حذف کنیم
اصلاحیه بودجه فردا در صحن علنی/اعطای اختیار حذف ۳۰ درصد یارانه بگیرها به دولت
صاحب صدای ماندگار جنگ کجاست؟ + عکس
ایران گزارشگر ویژه حقوق بشر را به رسمیت نمی شناسد/ گزارش فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است
مقدمه و فراز اولیه وصیت نامه ی سردار شهید عموئی
روزی که پری از خانه رفت/عکس
ایرانی‌ها در روز عید غدیر چند پیامک ارسال کردند



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: